måndag 5/9

Hej. För att gissa, är väl ingen inne vid det här laget och ens kollar om bloggen uppdateras något? Det hade åtminstone inte jag gjort... :-P . Just nu sitter jag i alla fall på jobbet på rast och hade det litet tråkigt, så jag passar på att updatera er lite. Jag har haft en bra sommar med härlig ledighet och jobbar nu återigen. Andreas jobbar och står i och ska ev. Börja köra kvällsskift, då de får in mycket jobb på zinken just nu. Tanken jag haft är därför att börja motionssimma igen, om det ändå ska bli mycket ensamtid på kvällar och liknande. I övrigt rullar allt på som tänkt. Den här veckan blir det rätt mycket jobb för att sedan vara lite mer ledig nästa. Kram elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0