Mary-Kay klass med Systeryster!

Nu ikväll hade jag det riktigt trevligt, tillsammans med mina svägerskor Rosita och Louise. Min syster har nämligen börjat ha "Mary-Kay klasser", som fungerar liknande som Tupperwere Partyn. Allt som allt gick det till så att hon kom hit ca 1 timme innan de andra kom hit (3-4 vänninor rekommenderas.). Det enda jag behövde bidra med var fika, utrymme och skål med vatten. I övrigt hade hon duk m.m. med sig, vilket är väldigt smidigt. När mina gäster kom, hälsade hon välkomna och vi satte oss till bords. Hon beskrev, berättade och visade. Vi fick både rengöra ansikte och händer och även testa tex. mascara och olika rengöringskrämer. Efter detta tog hon var och en åt sidan för att kolla ev. önskemål om köp av produkter och även vad man tyckte och så. För att endast ha haft en klass tidigare, var hon riktigt duktig. En lugn tjej, som lägger energin och tycker att det är kul! Känner ni för ett par trevliga timmar någon kväll och bor runt Linköping-Rimforsa med omnejd, tycker jag verkligen att ni ska kontakta henne. För mera information eller kontaktuppgifter, kan ni höra av er till mig! Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0