Söndag 10/10

Jag lever, vi lever.

Jag skäms för att jag inte skriver, men den lediga tid jag har tar jag det lugnt på, umgås med familj och vänner och sköter om hemmet.
Jag jobbar på och tjänar pengar och mår rätt bra, dock ont i halsen igen. Förkylningen har kommit och gått ordentligt.
Jag följer de vanliga bloggarna som ligger på favoriterna, håller koll på FB, men inte så mycket mer.

Igår jobbade jag, men har idag varit ledig och det även imorgon, så vi får se vad som händer då.



Nu är allt med Rosa Bandet igång igen och här om dagen tog jag ett beslut att självklart köpa Rosa Bandet även i år. Känns som något extra viktigt att skänka pengar till, efter allt med mamma och så. Jag själv kan sitta i en sådan situation en dag. Jag är på sett och vis förberedd på att jag en dag kan sitta i samma situation, då både mamma och mormor haft bröstcancer.



Idag har vi i alla fall varit nere hos mamma. Följt med mamma på en husvisning och njutit av en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0