Onsdag 13/10

Hemma efter en jobbdag, då jag jobbade kvällspass (vilket innebär antingen 10.45/11.45-21.15). Trött och känner att jag nog kommer somna rätt gott ikväll.
Dagen har annars varit bra, men jag har varit trött. Vi käkade lite Tacos till lunch, då min brukares dagliga verksamhet infört en gemensam lunch-dag en gång i månaden. Perfekt.

Nu är jag i vilket fall som helst ledig i två dagar, och sedan jobbar jag lördag, söndag samt måndag. Jag har haft tanke på att åka och simma imorgon bitti, men det får vi väl se hur det blir. Lätt att säga en sak, ibland lite svårare att få det gjort.

Älskling har i vilket fall som helst varit duktig och tvättat och fixat de här två dagarna när jag jobbat kvällspass.


Ska dra mig nu. Dags att snutta kudden och slippa ställa den där jäkla väckarklockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0