Fredag 7/5

Sitter och tar det lite lugnt, har ingen riktig energi idag. Ute är det grått och blåser endel.

Jag har tvättat en maskin, som jag hade planer på att hänga ut, men nu är det ju grå moln på himlen. Har inte bestämt mig ännu för hur jag ska göra, vi får väl se.
Köket är "urstädat", vilket i stort sett innebar att jag har torkat av skåpsluckorna och bänkarna, kylskåp, spis, fläkt och kakel samt diskat.
Snart kommer Andreas hem, han slutade för ca. 10 min sen, så det blir nog bra. Får vi se vad vi hittar på idag.

Sen jag slutade med p-pillrena har min mens knölat rätt väl, så för ett tag sedan var jag inne på gyn i Motala och fick b.la. tabletter som skulle tas för att sätta igång mensen. Till på köpet ska man ta blodprov 3 dagen på mensperioden, alltså imorgon (Lördag). Perfekt, får åka in till Motala då VC i Skänninge såklart har stängt på Lördagarna. I alla fall fick jag en tid till morgonen, och det innebär ju att inte hela dagen förhoppningsvis förstörs.

Igår var Saaben inne ett par timmar på Bilbrodd här i Skänninge, för att alla fyra lagerstöd skulle bytas på den. Under tiden tog jag en promenad med svärfar och därpå gick vi upp till Rosita, Andreas storasyster, med familj. Gosade med lilla Vanessa, som idag blir 3 veckor gammal. Alicia var prinsessa, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0