Tisdag 23/3

Ledig dag idag, skolarbetes dag typ, med skolarbetem som jag satt och jobbade med igår kväll. Så duktig var jag!
Jag har nu suttit och skickat iväg 3 jobbansökningar, lite smått ångest över allt det där med jobb. Det är inte kul alls. Telefonjobb tar jag inte alls, läser ens inte de jobbannonserna.

Sängen vart precis färdigbäddad och än så länge har det varit en slappdag, det är så lätt hänt när man är ledig och inte har något speciellt inplanerat. Jag har faktiskt haft en tanke på att ringa och kolla om farmor är hemma, men jag vet inte. Egentligen hade jag ju först tanke på att ta ner vår utegran (det har varit så mycket snö, så det har inte gått tidigare, men nu har det ju smällt bort) men då regnar det ju självklart och då lockas jag inte av att gå ut och fixa med det.

Mammas strålning rullar på som det ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0