Måndag 29/3

Hej!
Måndag morgon och snart ska jag göra mig klar för att åka in till Mjölby. Segt, men jag är i alla fall uppe.
Helgen vart lugn och igår var vi inne en runda till Linköping och hälsade på Rosita. Det blir nog tyvärr så att hon får ligga kvar på Spec.BB fram till dess att ungen kommer, tyvärr.
Tidigare var Andreas inne i Linköping och köpte present till mig, varav han sen inte kunde hålla sig och ge den till mig, så jag är nu ägare av en Digitalkamera. En fin Exilim (e det de den heter?) Jag vet inte hur jag ska tacka honom, även om det kändes lite dumt att få den innan sin födelsedag!

I övrigt rullar det på, på Onsdag fyller ju jag och sen har jag ledigt i... 4 dagar. Sen börjar praktiken, så ni hör ju. Igår bakade jag även sockerkaksbotten till mina tårtor jag ska göra, då det självklart är skummjölk, mjölkprotein osv i alla tårtbottnar. Jag blir så irriterad.
På Torsdag har Mona och Sten öppet hus eftersom Sten då fyller 70 år, Andreas jobbar väl till 1 då. På kvällen är det dags för att åka in och kolla på Tommy Körberg (undra om det kan vara en liten anledning till att Andreas köpte digitalkameran åt mig, så att vi skulle kunna ta kort på Körberg?).
Fredag har Sten lite firande med familjen.

Nu får ni ha det bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0