Fredag 5/3

Jag har precis ätit frukost och är väl rätt klar för att åka iväg till Mjölby och skolan.. ajust de sjutton, hostmedicinen med. För min hosta är inte alltför kul. Har hostat rätt mycket nu på morgonen, men för tillfället verkar det rätt lugnt och jag känner faktiskt lite energi, även om det inte är överflödigt.

Det är så underbart skönt att det är Fredag igen, föresten.
Om 2 veckor fyller Andreas år, exakt två veckor. Och han blir 30 år! Vad tiden går. Min älskling. På lördagen då (20/3) kommer familjerna komma hit så att vi får fira, och på hans födelsedag ska vi säga till kompisarna att komma hit. Då blir det nog endast fika och lite så.

Golfen vet vi nu hur mycket vi får tillbaka på och det känns ju rätt bra det.

Helgen blir nog rätt lugn.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0