Torsdag 7/1

Sitter här med knölig mage, igen. Vill verkligen inte bli sjuk! Vill inte ligga och ha diarre samt kräkas, det är det värsta som existerar. Usch och fy. Hoppas inte att det blir som här om dagen, men just nu känns det riktigt illa! Låter som att..hmm..macken nästa och införskaffa sig Blåbärssoppa. Varför stänger affärerna i Skänninge så dumma tider?

Annars har dagen vart bra. Lite diskussion och tjaffs i förmiddags, men det löste sig sen.
Därefter åkte jag in till Ikano, för att träffa mamma och syster efter att de varit på US. Tillsammans käkade vi, Soffan köpte en ny mobil, igen. (För ca 2 veckor sedan köpte hon ju en ny mobil, då den gamla var trälig och jobbigt, enligt henne. Den nya mobilen var väl rätt dyr! Nu var hon ute och dansade för ett par kvällar sedan tillsammans med ett par kompisar, och helt plötsligt var den nya, fina mobilen stulen..). Så nu har hon ännu en ny mobil.
Jag passade på att köpa nya block samt bläckpennor till skolan samt tog en runda på Ikea och köpte två nya lampor (stomme+skärm) till sovrummet samt vardagsrummet. När jag kom hem upptäckte jag att den lampan med skärmen som vi har i vardagsrummet inte hade likadan skärm som jag köpt (jag hoppades verkligen när jag var inne i Linköping, men får stå ut så länge!).

Jag pallar inte skriva mer just nu.. magen är för jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0