Torsdag 14/1

Sitter här med huvudvärk och jätte jobbig mage.
Magen har bubblat HELA natten och har typ diarre. Inte ett dugg kul kan jag meddela. Det är därför anledningen till att jag är hemma idag och slappar. Ska bara ner till affären och köpa på mig lite mer blåbärssoppa för att få i mig något. Det träliga är ju då att jag måste köra ut bilen och det, för jag har ingen ork och lust att gå.

Sorry, men energin tog slut nu.


UPPDATERING

Jag måste ju ta och erkänna att jag mår inte mycket bättre nu heller, även om klockan är över 20.00 på kvällen.

Vi får se om jag går på den enda lektionen jag har imorgon, just nu känner jag mig inte ett dugg på topp för det, men får väl ställa klockan tidigt imorgon annars för att se då. Jag har ingen aning just nu.

Dagen har varit lugn och jag har även nu alla böcker som behövs till skolan, även de jag beställde, som kom idag.

Kul föresten att  det är ett par stycken som varit inne och läst min blogg, det gör att man har en ökad lust att skriva här.

Snart ska jag nog dra på mig sovkläderna och lägga mig i soffan för att småmysa och se på tv. Tror ni Andreas blir glad då? Har ont i magen som fan med.

Gjorde iordning lite matlådor och så ikväll. Igår tog vi nämligen fram köttfärs för att göra köttbullar med potatis och gräddsås idag. Sagt och gjort, så nu står det 3 matlådor i frysen. Älskling var duktig och diskade åt mig sen.

Katternas klor vart även klippta idag. Skönt att ha det gjort, då jag gått och tänkt på det ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0