Tisdag 12/1

Får man gråta blod??

Jag hade precis skrivit ett långt bra inlägg, men nyss försvann allt då jag var så j*vla klantig och gick in på en annan sida.
Få se om jag kommer ihåg allt jag skrev.



Sitter här, har städat (vilket innebar idag mattor ut för att skakas, dammsugit och torkat golv) och det som återstår är att tvätta klart den tvätt som är, diska och vattna blommor.

Andreas och Micke är i Vadstena för att knöla och fixa med Asconan. Jag kanske inte berättade igår? Igår när Andreas skulle hem från jobbet startade inte bilen. Och vet ni????? Nu kom det en Asconan in på parkeringen, som körde av sig själv!! Tror ni det är några som är glada nu? Både jag och Andreas åtminstone. Jaja, det var väl i alla fall batteriet, tror jag.
I alla fall, så igår åkte Micke ut till Vadstena för att hjälpa till med Asconan. De misstänkte batteriet, så Andreas fick låna Mickes Toyota tills idag och även pengar till batteri fram till dess att vi får pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0