Söndag 10/1

Sitter här med huvudvärk och är lite småfrusen, Andreas är nere hos Pär lite. Det är rätt skönt att sitta själv ett tag och inte känna att man måste vara så aktiv.

Dagen har varit riktigt lugn, vi var ute en runda till Rök förut, då Andreas mormor och morfar ligger begravda där. Snö och kallt, men inte lika kallt som det varit typ den senaste veckan. I Fredags kväll var det uppe i -27 grader. Idag var det -5. Det kan lätt accepteras, håren i näsborrarna kladdade i alla fall inte ihop! Snö, snö och åter snö. Var ett par år sedam det var en ordentlig vinter.

Ikväll måste jag nog ner en runda till affären, jag har ingen aning om vad vi ska ha för mat i veckan är är sugen på Proviva drycken. Köpte den där med Svarta vinbär häromdagen, den är ju bra för knöliga magar, och igår vart jag sugen på den, men har inte tillräckligt hemma.

Mozart går fortfarande och nyser. Inte alltför mycket, men man tänker på det...

Imorgon börjar Andreas jobbet igen och jag skolan.

Vore ju kul att överraska Andreas med nåt ikväll, men får se.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0