Nyårsdagen (1/1-2010)

Jag är nog lite piggare än andra festprissar idag. Vart ju rätt lugnt igår, som ni nog säkert förstod.
Inatt åkte Andreas in till Rimforsa och lämnade Soffans och Fridas sovrgrejor, och sen vart det väl i stort sett sängen.

Mamma sov som en stock hela kvällen och natten, men det har jag full förståelse för. Hon hade i alla fall sovit gott, sa hon. Lite splasch (diarre med andra ord, vad jag förstod) i magen på morgonen, är detta någon sorts följd eller biverkning av intag av Alvedon och att hon fick Morfin när hon låg inne?
Ikväll kör i alla fall Soffan in mamma till Us, för att ta bort det där dränaget. Åtminstone vad hon sa. Det är rätt skönt, då blir det inte dubbelt åkande för mig och Andreas.  

Jag hoppas att det här blir ett bra 2010.
Jag vill inte förlora fler i år. Men vem vill det egentligen? 

Soffan åker föresten inte till Australien, hon blir hemma hos mamma men åker nog iväg senare i år.

Nu borde jag fortsätta bädda iordning, klä på mig och gå ner för att diska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0