Måndag 18/1

Sitter här med min frukost.. i min ensamhet. Andreas är på jobbet och vid halv 8 åker jag in till Mjölby för att börja skolan. Länge sen jag började så här tidigt, riktigt länge sen. Ja, praktiken har ju börjat tidigt, men INTE skolan.

Gratuleringar har skickats till en vän, CSN har fått studieförsäkran (så förhoppningsvis kommer pengarna den här veckan) och Farmville har rensats lite.
Säng har bäddats, påklädning har skett och musiken är på i mobilen.
Böcker och det som ska med till skolan förberedes igår kväll.

En ny vecka då Andreas ska till både tandläkare och optiker. Det kommer kosta, men bättre att få det fixat. Vi ska vara glada att de har infört den där rabatten på 300 :- för Andreas del, men det kanske var den som drogs senaste gången han var där? Jag minns ej. Förra året kom jag ju upp i högkostnadsskyddet typ, så jag är ju glad för det. Även om det inte är kul att gå till läkare osv.

Spänd i axlar och nacke är jag, som fan.

Hinner jag allt det jag vill hinna nu på morgonen innan jag ska iväg? Jag hoppas det! Får väl prioritera, även om jag inte tycker det är så kul jämnt och ständigt, vill ju hinna allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0