Mamma-uppdatering (26/1)

Har inte skrivit mycket om mamma senaste tiden, känner jag. Det har väl blivit rätt automatiskt, det har inte hänt så mycket på den fronten.

I helgen såg jag ärren från operationen för första gången sen mamma opererades, kändes bra. Och det syntes inte mycket, faktiskt. Ja, man såg ju ärren, det kan jag inte förneka, men det såg inte ut som att de hade tagit bort alltför mycket. Kirurger är skickliga nuförtiden. Trodde det skulle synas mer.

Nästa vecka, den 2:e, ska man träffa kirurgen, de ska kolla hur det läkt och så. Har funderingar på att följa med, hon skulle i vilket fall som helst vara där halv två.

Cellgifter och det vet jag inte när de sätter igång med, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0