Lördag 16/1

Andreas äter frukost och jag sitter här...


Ja, det är vad som händer just nu. Och ändå har jag varit vaken i ca 1½ timme. Det händer inte ofta att jag vaknar 8 en Lördag morgon, men det gör inget. Har ju hunnit bädda och det, men nu tas det lite lugnt. Vaknade av att Andreas var så duktig och tog hand om disken, han lovat att ta det nu å morgonen.
Vi tänkte även se en rysare som Rositas Micke tog med sig igår, men andra skivan (flera filmer på en cd, men vissa filmer är uppdelade i 2 skivor där så att säga) funkade inte. Tror dock att vi sett den tidigare, kanske inte ihop men ändå.

Vid 11 kommer Micke och sen ska vi in till Linköping så Andreas ska få kolla bilar.

Annars blir det nog lugnt, har inte så mycket pengar och så. Jäkla CSN att dröja. Jag blir inte klok på dem, men är väl glad att jag får ut endel pengar åtminstone.
Livet är inte lätt, jag vet.

Jag är i alla fall glad för att jag inte är allt för knölig i magen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0