Fredag 8/1

Inom max en kvart ska jag in till Mjölby, ska registrera mig på skolan, betala en registrerings-och kopieringsavgift på 100 kronor samt få ut mitt schema.
Då jag nu i vår var i behov av 3 nya böcker har jag letat efter dessa på blocket och liknande. Jag hittade 1 av 3, men orkade sedan inte fortsätta leta. Jag tog nu beslutet att beställa de två sista på en hemsida, men kom ändå rätt billigt undan, runt 600 kronor. Skönt det, även om jag får betala lite extra. Nu behöver jag inte tänka mer på det i alla fall.

Jag kan även meddela att ännu har det inte blivit någon spya. Jag är överlycklig över det, även om det inte är kul att vara knölig i magen.


Uppdatering

Vi närmar oss kvällen och nu har vi hunnit med lite idag åtminstone.

Det gick bra inne i Mjölby sen, schemat är väl lite sisådär enligt mig, men jag får försöka överleva. Jag betalade avgiften och sedan åkte vi ner till Kvarnen för att kolla lite platt-tv, då jag är sugen på en sådan. Det som lockar mest är 42 tum eller möjligtvis 40. Vi får se hur det utvecklar sig. Någon gång kommer vi väl behöva köpa en ny tv ändå. Vi åkte sedan även ut till Citygross för att ta en snabb koll på deras Expert samt handla lite snabbt.

Väl hemma hängde vi lite tvätt, diskade, hade svärföräldrarna på besök samt tog det lugnt. Nu, för ett tag sen, har vi ätit lite och nu slappas det.
Strax kommer även Sandra och Micke upp, så jag måste dra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0