Fredag 15/1

Hej!

Kom precis hem från skolan, den enda lektionen jag hade. Men jag befann mig där och gjorde så gott jag kunde. Men ibland kan det kännas lite onödigt att åka in sådana dagar. Nu är det i alla fall gjort.
Egentligen ska vi ha 1 lektion på torsdagarna framöver också, 15.00-16.00, detta i utvecklingsstörning/funktionshinder, men vår lärare har istället tagit beslutet att vi ska se "I en annan del av Köping" på söndagarna samt ha hemarbeten då. En bra lösning, enligt mig.

Skönt att det i alla fall är Fredag och Andreas slutar kl. 13.00. Vi får väl se vad som händer sen.



UPPDATERING

När Andreas kommit hem tog vi beslutet att bjuda hem hans äldsta syster Rosita med familj på fredagsmiddag.
Det vart kött med klyftpotatis, bearnaisesås samt kantarellsås. Riktigt gott, och faten vart... tomma! Även sallad till då, förstås! Därpå jag diskade och sen vart det efter, kladdkaka (fast den var inte så kladdig), med grädde till.
Micke (Rositas) tog även med sig lite filmer samt ett spel till Xboxet, så nu har Andreas och Rosita sett filmen "The Tournaments". Den var helt ok, det jag såg rättare sagt.

Imorgon ska Andreas och Micke in till Linköping för att kolla lite bilar, vi får se om jag följer med.


Föresten, himlen var riktigt fin imorse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0