2/1

Sitter här med lite godis och tar det lugnt, Andreas och Pär sitter vid tvn och xboxet och spelar "Narnia". Vi alla har det väl rätt lugnt och bra.

Tidigare idag var vi hos Mona och Sten för att fika lite, och såg även på lite film. Därpå åkte jag och Andreas in en runda till Linköping för att jag var i behov av att införskaffa en ny kalender till oss här hemma. Hittade en bra sådan samt en bra "städbok" (ni kan ju gissa vad Andreas tyckte om det...).

Gårkvällen vart rätt bra. Vi åkte ju hem igår, från mamma, och väl hemma vart det att packa upp och så. Jag tvättade lite och senare kom Micke och Sandra upp, eftersom de ville ha kaffe. Efter ett tag stack vi ner till Pär och vännen Knappen (Olle). Där tog vi lite gott och satt och glodde på tv ett tag.
När jag och Andreas kom hem på kvällen kastade vi i "Nils Karlsson Pyssling" i videon och tog det lite lugnt innan jag gick och lade mig.



Över till mamma nu då. Hon skulle ju ha åkt in för att ta bort dränaget igår, men avbokade det då hon mådde så illa och även hade kräkts.
Istället åker hon in imorgon förmiddag och tar bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0