Torsdag 18/2

Vaknade tidigt idag, av att jag var tvungen att kissa... Mmm... lyssnar på min kropp och går upp för att gå på toa, och tror ni jag somnar om sen?? Nepp! Så jag läste ut boken som tillhör skolarbete, låg och drog mig och hamnade sen här.
Och så kul det är att vakna så här dags när man är ledig!!!!! Jag som hade tyckt att det var skönt att sova till typ 9. Men vad ska jag göra åt saken? Kan ju inte göra så mycket.. Men imorgon är det äntligen Fredag igen, och sen en underbar helg.
Nästa helg, eller ja, Fredag-Lördag ska Melina sova här. Vi har lovat så många gånger, så nu gör vi slag i saken. Måste även komma på någon god mat till den kvällen, vill väl lyxa till det lite för tjejans skull :).

Idag blir det nog lite plugg här hemma, jag har ett prov imorgon, men tror inte det kan bli allt för stora problem. Men lite nervositet kanske..
Tänkte även börja kolla på det där skolarbetet som boken ingår i, skönt att ha kommit igång ordentligt med det.

Annars vet jag inte vad som händer idag, vet inte vad jag ska äta till frukost eller nåt.. Eller rostat bröd, men då måste man ha orken att ta fram brödrosten.
Och så börjar jag frysa smått om mina fötter. Glad att jag har mina supersköna socker med fleecefoder som jag fick i julklapp av mamma för ett antal år tillbaka.

Saknar Andreas som är på jobbet, men även mamma och Soffan. Kanske skulle slå en pling till mamma sen?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0