Onsdag 17/2

Hej!

Snart ska jag iväg till skolan, men skyndar mig att kasta in ett inlägg här. Seg, som de tidigare dagarna, och har precis ätit lite. Lyssnar på musik och njuter verkligen av rösterna. Jag tycker att låten är speciell och då i den här videon där man faktiskt kan läsa vem det är som sjunger, jag och Andreas försökte nämligen se vilka som var vilka igår, men då en andra musikvideo.




Har väl sovit rätt bra inatt, var trött som sjutton igår kväll, men det gick snabbt ute hos kompisen... ett smidigt sätt att spänna handbromsen, när man vet hur man ska göra (precis som en kompis som har en 9000 sa). På ena sidan såg de att det verkligen inte tog bra, då den satt riktigt lös typ där. Men nu är det stor skillnad och Andreas testade att dra handbromsen på CG parkeringen igår, och ojojoj. Nu behöver vi i alla fall inte tänka och oroa oss för det.
Handlade även igår kväll på CG och sedan hem, jag tvättade en maskin tvätt och dammsög av. Blir väl att vika den tvätten sen när jag kommer hem igen, om jag orkar.

Imorse fick jag i alla fall sova till 8, gud så skönt när man gått upp vid 6 två dagar i rad. Snart helg igen, gud så snabbt veckorna går. Och sen självstudievecka i en vecka.

Kanske skulle göra mig klar nu för att inte behöva stressa in till Mjölby.

Ha det bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0