Onsdag 22/12

Efter att ínte ha kunnat somna om när Andreas åkte till jobbet, så kände jag att jag lika gärna kunde stiga upp. Och vad ser man för kul på tvn vid kvart över 6 på morgonen?
Går ju inte så himla mycket kul då, så satte mig för att välja film. Men det var inte mycket lättare får jag ju lov att erkänna... Det slutade med "Kommisarie Späck", som inte riktigt var någon film för min smak kom jag fram till, även om jag hade misstänkt det lite innan!
Den passar säkert vissas humor, men inte riktigt min!

I övrigt har det snöat inatt igen (jag gick och lade mig vid... hmm.. halv 2 och då snöade det som bara den), så här utanför har de plogat.

Så vad händer idag?? Jag har inte en j*vla aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0