Tisdag 21/12

Efter lite fundering kände jag faktiskt igår kväll att jag ville lägga ut bilder, både på de fina nya stövlarna, men sen fixade jag även lite här hemma igår kväll.

Jag har en sådan där tavellist jag köpt på Ikea, som jag har satt upp på väggen i köket. Där har det sedan stått lite blandade fina kokböcker, men tanken har vart att jag nu till jul skulle ställa upp alla julkort jag får där.
För ett par år sedan målade jag gamla tråkiga glöggkoppar med sådan där frosting-färg, men har därefter knappt använt dessa. Nu får de agera ljuslyktor på hyllan. Allt blev jätte fint, speciellt när det är lite mörkt ute!
Kort har blivit taget, men jag vill förvarna att det inte alls ser lika mysigt ut på bilden som det är i verkligheten!


Självklart gör sig stövlarna mycket bättre på mina fötter, men lyckades inte få någon bra bild och ser ut som "hej kom och hjälp mig" just nu!





Föresten kanske det är dags att sätta lite fart här hemma, för jag har nämligen inte kommit så långt för dagen ännu!

För övrigt får vi se vad jag hittar på för nåt idag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0