Söndag 19/12

Söndag och även idag vart det en mysfrukost med tända ljus och snöande utanför fönstret!

Jag passade även på att ligga och läsa lite i morse, kan vara så skönt när man är ledig!

Annars är planerna att åka ner och fira Andreas yngre syster Marie vid kl. 14.00 då hon fyller år idag. 27 år gammal! Så presenten är fixad och klar, det gäller bara att sedan komma på vad man ska ha på sig, för det vet jag inte än.

Måste meddela att igår kväll vart vi bjudna på god mat hemma i vårt eget kök, då Pär, vår vän, lagade en omelett med potatis, frusen grönsaksmix (ärtor, paprika, majs) och finhackad rödlök! Jag måste tillägga att det vart riktigt gott och mättande!

Jag hoppas ni får en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0