Nyårsafton 2010

Då jag inte orkar skriva så mycket, kopierade jag en lista från en annan blogg:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag vart färdig Undersköterska i Maj.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften för 2010, har sällan sådana över huvudtaget.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jodå.
4. Dog någon som stod dig nära? Ingen, peppar peppar ta i trä.
5. Vilka länder besökte du? Har endast vart här hemma i Sverige.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Lite mer pengar för att kunna göra vad jag känner för, helt.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Jag har inget speciellt datum som jag kommer minnas, men många fina datum, som Mammas 50 års fest.  
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag vart färdig med utbildningen samt fick ett jobb som i stort sett bara dök upp sådär?
9. Största misstaget? Har jag gjort några misstag?? Någonsin??
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Det vanliga. Förkylningar osv.
11. Bästa köpet? Bästa och bästa, men "nya" bilen var väl ett helt ok inköp!
12. Vad spenderade du mest pengar på? På en och samma gång? Bilen!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket har gjort mig riktigt glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Vet ingen speciell låt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svårt att säga. Det har nog gått lite perioder!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vart gladare mot Andreas, men ska kämpa med det.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gnällt!
18. Blev du kär i år? Var redan kär!
19. Favoritprogram på TV? -
20. Bästa boken du läste i år? Nu på hösten har jag inte hunnit läsa så mycket, men minns inte hur det var med vårens böcker.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Digitalkameran Andreas köpte, även om jag inte kanske hade önskat mig en sådan just till födelsedagspresent.
22. Något du önskade dig men inte fick? Hmm, tror inte det!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade med Andreas familj!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En resa utomlands!
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Blandad, beroende på humör och årstid!
26. Vad fick dig att må bra? Att få ett vik., som jag fick förlängt och har åtminstone fram till Juni 2011.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet verkligen inte!!
28. Vem saknade du? Pappa, men även andra som har varit långt bort ifrån mig.
29. De bästa nya människorna du träffade? Jadu...
30. Planer för 2011? Planerna är att jobba på, försöka bli gladare mot älskling, åka utomlands en sväng (då ví inte vart utomlands ihop någon gång!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0