Måndag 20/12

Jag har gått och funderat ett tag på att skaffa mig ett par fodrade vinterstövlar som funkar till finare tillfällen, men även till leggings och sådant dyligt. Ja, självklart äger jag vinterskor, men dessa är ju inte alltid så kul att ha på sig och jag kan tycka att det är kul att variera mig!

När Andreas kommit hem från sitt jobb och hunnit sitta ner, typ...hmm... 15 minuter, bad jag om att vi skulle åka in till Linköping och Skopunkten för att ta en titt och sagt och gjort, vi drog in dit.
Efter endel tittande, testande och tänkande hittade jag ett par vita, fina stövlar. Vita, ja ni hörde rätt, men jag tänkte att dessa bör ju gå att torka av osv. Dessutom är det inte så ofta jag köper stövlar.

Självklart hittade jag ingen bild på dessa på Skopunktens hemsida och jag orkar inte fota dem nu!

För övrigt går tvättmaskinen varm då jag kände att jag ville tvätta lite nu på kvällen.

Personalmötet gick bra idag! Fick även en fin "julklapp", Biopresentkort!

Dagen har annars varit bra. Den automatiska väckarklockan gjorde att jag vaknade vid 9 tiden, som de senaste dagarna. Men jag ska inte gnälla, jag tycker det är en rätt rimlig tid att vakna för att inte gå miste om halva dagen.

Dags att gå och hänga upp tvätten strax!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0