Tisdag 31/8

Det blir ett snabbt inlägg, då jag egentligen borde hoppa in i duschen.

Jobb idag, 10.45-21.15, inräknat en konferens på jobbet med. Samma tider imorgon och sedan ledig resten av veckan (Jobbar nu 75% på jobbet). Dock är jag inte så peppad idag, då jag har mensvärk.

Kalaset i Söndags var trevligt, vi fick tårta m.m. och alla vart nöjda med sina presenter.

Igår var jag inne och hämtade de dubbfria vinterdäcken på Biva och åkte sedan därpå direkt till Bulan i Mjölby och pratade med dem, så de tog de dubbfria som inbyte och jag lägger ett par kronor emellan och de kastar på ett par dubbdäck. Begagnade, men fina i övrigt.

Resten av veckan blir nog rätt lugn sen. Ska städa av här hemma och behöver även tvätta. Ska träffa tjejen jag är kontaktperson för på Söndag och sen snackade jag och Andreas om bio samt att åka ut och kolla om kantarellerna vuxit upp ordentligt igen.

Saknar älskling.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0