Tisdag 13/4

Jag är väl medveten o att det sinar här på nya inlägg- min praktik suger krafterna ur mig. Tider behöver vi inte gå in på, men jag blir trött över huvudtaget just nu.
Nu ser ni att jag i alla fall lever, vilket är ett bra tecken.

Igår var jag ledig, och åkte därför med mamma in till US, då hon skulle på sin strålning (endast 4 gånger kvar nu av 25) och sedan träffa läkaren. Det gick bra, även om det aldrig är lätt. Efter att ha avslutat sin strålningsbehandling kommer hon nu få äta hormontabletter varje dag i 5 år. Området som har strålats får heller inte utsättas för sol åtminstone det första året efter, så hon kommer behöva ha täckande tröja på sig hela tiden. Hon som älskar att vara ute på sommaren i trädgården i endast bikini och rensa ogräs m.m. Jaja, vad ska vi göra. Hon ser det rätt positivt tror jag.
Därpå käkade vi och sedan åkte jag med mamma ner till Maxi så att jag kunde hjälpa henne att handla. Hon är trött och orkar inte så mycket själv nämligen. Det gick bra, varav jag sedan fortsatte till plantagen för att köpa lite blommor till trädgården. På kvällen fixade jag sedan där, medan Andreas bytte till sommardäck på Saaben.

Svägerskan ligger fortfarande inne med sin havandeskapsförgiftning och vi hoppas att bebisen snart möter den stora världen.

På Lördag är det rally här i Skänninge. Skänningeknixen som det kallas. Något som alltid är lika kul, och just att man inte behöver åka iväg och så. Sen att karln älskar rally är ju en annan femma.

Soffan åker till USA på fredag morgon. Hon kommer sedan hem den 3 Maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0