Onsdag 14/4

Hej!

Onsdag morgon och jag ska snart åka till praktiken. Praktiken som i stort sett består av att plocka fram och tillbaka porslin, då det äts rätt mycket samt dricks mycket kaffe. Är det så med alla demensavdelningar? Blöjor att byta och ord att upprepa. I alla fall kommer min lärare ut på APU besök idag och jag slutar 16.00, så det är rätt skönt. Detta då jag arbetade kväll igår, och arbetar kväll imorgon med. Vi får väl hoppas att det går bra, även om jag just nu helst vill lägga mig och sova ett tag till.

Kallt verkar det vara ute, frosten har vart framme inatt så folk har fått skrapa rutorna. Glad att jag slipper det, men hoppas att det blir lika fint väder idag som det har varit de senaste dagarna! Ett riktigt vårväder med sol och värme!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0