Onsdag 9/9

Hej!

Sitter här med en tvättmaskin som är typ ur funktion, vilket jag är riktigt trött på, en karl som anser att det inte går att göra något åt den och vill att jag ringer till Electrolux kundservice imorrn, en bil varav typ ljuddämparsystemet är paj på (självklart min bil till på köpet), vilket gör att jag inte har någon ork åt det heller. Inget går som det ska och jag bryter snart ihop.
Det slutade i alla fall med att vi nyss fick gå till tvättstugan för att kolla om någon tid fanns ledig, så nu ligger vår tvätt där och skumpar runt. Känns inte ett dugg kul, men då blir den ren åtminstonde, hoppas vi. Vi kanske kan ha tur och åtminstonde inte ha tvätt hängandes i vardagsrummet, men det får vi väl se. Jag blir bara så besviken. Att allt ska krångla.

Jag har vart hemam idag med, inte på topp alls. Andreas ska jobba imorgon, och skriva teorin snart. Det var ju egentligen tänkt att han skulle göra det idag, men det hade blivit någon felbokning. Vi får väl försöka se positivt på även den grejen, han får lite extra tid att plugga.
På Fredag åker vi ner till mamma och Soffan, eftersom Soffan fyller år på Lördag. Kommer hem på Söndagen.

Andreas har börjat med vår mat, det blir Kalops. Gött götti gött gött.

Andreas har övningskört idag. Vi åkte in till Linköping, där vi tog ett besök på Biltema. Köpte lite grejer till hans bil, som startkablar, stor verktygslåda med typ 150 delar m.m. Därpå åkte vi till Ikano, där vi fikade samt köpte lite kläder på Cubus. Andreas 3 långärmade tröjor och ett par byxor samt jag 2 tröjor och ett par byxleggings som är svarta.
Därpå åkte vi till Bostadsbolaget i Mjölby, där vi fixade så att vi kan hyra garaget som är precis brevid vårt. Skönt, eftersom båda bilarna kan stå inne i vinter då. Nyckeln hämtar vi den 1 Oktober.
Senare kom Rosita, Micke och Alicia hit en stund. De ville ju se Andreas Ascona. Den är riktigt fin, och Andreas och Micke åkte även ner till stan så att Micke och Rosita kunde få bensinpengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0