Fredag 4/9

Hej!

Hoppas allt är bra med er. Jag sitter här hemma, har ätit lite sen frukost/mellanmål, jag fick nämligen bara i mig ett äpple innan jag åkte in till skolan för 1 lektion där vi kollade film och sen åkte hem igen. Läraren var på lägerskola. Dokumentären var intressant, "Armlös, Benlös, Makalös". Rekommenderar den om man tycker att det är intressant med funktionsnedsättningar och människor.
Bilen startade även idag, var lite nervös att den inte skulle göra den, kan ni tänka er.

Igår var vi på banken, som jag nog nämnde. Andreas skulle nämligen ta ett lån för att ev. kunna köpa en bil, den där Opel Ascona'n som verkligen lockar. Det gick bra och rätt snabbt. Så nu har han endel pengar på sitt konto.

Senare idag ska jag in till Vadstena, eftersom Andreas efter sitt jobb ska till körskolan och plugga teori. Men jag stressar nog inte in.

Fick precis posten. Nåt företag vid namn "Lev bättre" som verkar önska att jag ska bli medlem hos dem. Lever jag inte bra? Kanske inte på topp, men jag tänker inte lägga pengar på det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0