Söndag 13/9

Hej!

Hemma nu, åkte rätt sent från mamma, minns inte riktigt tiden, men det spelar ingen stor roll.
Jag sov rätt länge idag, vaknade tidigt men somnade sedan om till typ 10.45. Soffan, Simon, Malin och Frida kom hem runt halv 4 tiden imorse och Malin åkte till jobbet vid typ 7 tiden.
Åt frukost, men fick inte i mig så mycket. Magen var konstig och är rätt konstig fortfarande, men måste iväg till skolan imorgon.
Tiden rullade på, rätt segt var det men vi hade väl inte så mycket ork. Packade allt samt gjorde oss iordning, och drog sedan hemåt. Frida fick även skjuts hem eftersom hon bor i Vadstena. Påväg hem från Vadstena stannade vi till ett tag hos Gottis och Anna, som bjöd på kaffe. Andreas mobil fick bada i kaffet, vi får väl se om han behöver ny mobil nu för högtalaren lät inte perfekt förut... Förhoppningsvis funkar den bättre när det torkat lite.
Därpå vidare hem till Mona och Sten, eftersom Marie skulle få låna 100 kronor till bensinpengar då Rosita och Micke skulle skjutsa in henne till Mjölby imorgon. Vi som är så snälla och lånar ut pengar till folk.
Jag borde plugga, men orkar verkligen inte.
Andreas är ute och övningskör med sin far, det såg ut att vara dåligt med luft i mitt däck höger bak, så de skulle kolla lufttrycket med.

Jag lovade även som sagt var att lägga ut bilder idag från igår m.m, så nu ska vi se om vi kan få in dem.


Diva busar och leker med sin Flodhäst.


Flodhästen är en av favoriterna, tror jag. Näst efter grisen kanske?


Dessa presenter fick Soffan av mig och Andreas. Dock är inte tröjan med på bilden.


Madde, Johanna, Eleonore, Mamma och Magnus kollar presenter samt pratar.


Andreas, födelsedagsbarnet Soffan och Malin.


Presenten Soffan fick av Eleonore, en drömfångare.


Soffans fina tårta hon fixade till imorse. Mamma gjorde en igår till fikat, men Soffan orkade inte göra någon på kvällen.


Simon och Frida. Jag tror båda var rätt trötta.


Sötnosen Soffan. Lite trött och irriterad för att jag tar kort? Tror det!


Soffans fina rosor som hon fick av mig och Andreas.

Det var en liten inblick på vad som pågått under helgen hos mamma och Soffan.

Hoppas ni andra har haft en bra helg, för det har vi.

Ha det bra nu!

Kram och Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0