Onsdag 2/9

Godmorgon, Godmorgon...

Ja, min morgon började med att jag skar mig på lampan, den har vart trasig förr så det är väl lite vassa kanter på den. Så det fläktes upp lite skinn och AJ FAN. Och blod, ja... det är ju alltid lika Trevligt, eller inte. Blod på golv, kattlådor och en kant på badrumsmattan som jag tvättade här om dagen. Den vart kanske inte nöjd med tvätten? Ett under att det inte kom något blod i sängen eftersom det var på sänglampan jag skar mig.

Jag borde äta min frukost, men jag är inte sugen på det. Eller, jag vet inte. Kanske bara är slö, och sen tanken på att jag måste diska efter med min supermysiga hand. Det är ju inget måste att diska, men ser ju trevligare ut när man kommer hem sen då.

Katterna går och pratar och Molgan var gosig förut, när jag minst hade tid för honom, eftersom jag skulle bädda då.

Har ni lagt märke till att man blir så slö när man skadar sig? Då tar orken slut.

Nu sitter jag åtminstonde med min frukost, vart yougurt med musli. Alltid nåt.

Ha det så bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0