Torsdag 17/9

Hej!

Jag är trött och lite smått depp. Vi kom hem för typ 30 min sen, Andreas har kört körlektion samt pluggat lite teori.
I övrigt har Andreas idag kört, jag har haft min lediga dag, då jag bla. var lite barnvakt åt Melina. Vi fikade och var ute samt kollade på lite tv. Jag får heller inte glömma att nämna att vi diskade, jag diskade och Melina skjölde.
I morse var grannens katter över och upptäckte vår trädgård lite. Gud så spännande det var, tyckte dem, och grannens hundar höll noggrann koll så att ingen kom och jagade bort katterna eller bråkade med dem. Molgan höll vakt i köksfönstret för att se så att de inte gjorde något dumt inom hans revir. Dock såg inte dem Molgan.



Den ena katten, som påminner lite (åtminstonde i färgerna) om Mozart då han var liten. Lägg märke till Molgan, som syns i fönstret till höger.


Den andra kattunge, som var riktigt nyfiken.


En av hundarna, som vaktar katterna ordentligt.


Melina hjälpte mig att rulla bandagen, som jag tvättat.


Sen gick vi ut. Här gungar Melina i bebisgungan.

Och här är vi uppe vid Väder.


Melina gömde sig när Andreas och Sten kom hem, de fick leta ett litet tag med hittade sedan henne.

Nu vart det inte så mycket text idag, men bilderna kanske säger endel om våran dag.

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0