Måndag 14/9

Goddag, Goddag.

Åter hemma efter en dag i skolan. Det gick helt ok, jag klagar inte åtminstonde.
Båda ämnena gick bra idag, såg på lite film på första lektionen samt fick säga till om APU-plats, för mig lockar det att vara här i Skänninge på Kolonigatans Gruppboende, bara att hålla tummarna. Men förhoppningsvis hamnar jag där och inte behöver åka så mycket.
Andra lektionen gick väl rätt bra, den med. Lite segt bara, men det får man väl ta. Diabetes provet får jag göra på Onsdag, det där jag missade förra veckan då jag var sjuk.

Andreas har väl också tagit det rätt lugnt idag, tror jag. De hade varit ute och åkt lite med Asconan och senare skulle väl han och Pär sätta in lite isolering i bilen, det behövs ju eftersom det låter lite när man åker i den.
Nu har han precis gjort lite mat, jag var så hungrig när jag kom hem. Han har även varit underbart duktig och tvättat en maskin tvätt idag. Älskar honom!

Men nu ska jag väl äta lite köttbullar och pasta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0