Tisdag 29/9

Godmorgon!

Här kommer bilderna från helgen då vi var hemma hos mamma och Soffan, de jag talade om igår.


Vi var ute eftersom Andreas skulle vara så snäll och tvätta min bil och får då syn på ett tåg med motorcyklar. Man ser dem kanske inte jättebra på bilden, men det var kul att se. Dock slår det ju inte Valborgsmässoafton i Skänninge.





Andreas tvättar Saaben. Snart blir det väl att åka ner och tvätta Asconan, jag får väl ta den då.





Madde och Johanna myser, eller?





Johanna, Eleonore och Ebba var ute och gosade med kaninerna Greta, Garbo och Freja. Kaninerna fick även lite grönt av mamma.





Johanna med kaninen.... nae, jag minns inte vilken som var vilken, förutom Freja.





Eleonore med en kanin samt grönt i handen.





Mamma klippte klorna på Diva, men det är ingen favorit hos Diva, men säg något djur som tycker om att klippa klorna.




Men tur att man kan få gosa lite efter kloklippningen.




Andreas och Diva busar lite, även om Diva ser lite rädd ut?





Sen passade Diva på att äta lite vindruvor. Kaninerna tyckte om dem med, och även vi människor.


Vindruvsblad.


Och sist men inte minst...



Jag har sällan ego-bilder... men tänkte att ni kunde ju få se mig nån gång.


Idag blir det en lång dag i skolan, eller ja, i alla fall enligt mig. Känns lite jobbigt, men går nog bra. Har en lektion i skolan och sen vid 13.15 blir det temadagen, som jag berättade om igår.

Vi var ju och handlade igår sen, köpte lite glas... eftersom Andreas familj är rätt stor så blir jag alltid lite smått irriterad då jag vill duka med likadana glas när folk är här, men får alltid ta blandade glas. Nu har jag 12 stycken likadana glas, 5:- styck på Citygross. Nöjd? Japp!

Ha det bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0