Torsdag 24/9

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev något igår. Jag hade ingen ork och ingen fantasi, ville göra annat helt enkelt och det hoppas jag att ni accepterar.

Just nu sitter jag bara på skoj och kollar resor till varmare breddgrader. Men jag vet inte.

Annars har jag inte gjort så mycket än så länge, kunde inte somna om när Andreas gått och åkt hemifrån, så la mig och skrev lite, gick på toa och nu har jag typ bäddat, dock inte lagt på överkast och så än.
Idag blir det väl att ev. gå promenad tillsammans med Sandra. Hade egentligen små planer på att åka in och simma, men promenad går väl lika bra? Får se hur det blir, hon kan vara velig ibland. Vore ju skönt att gå lite.

Vad segt internetbanken går! Blir lite smått irriterad, eftersom jag tänkte betala lite räkningar. Har nämligen lite pengar kvar från förra månadens utbetalning, detta eftersom Andreas hade pengarna från lånet osv. Vart endel, men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0