Måndag 21/9 Tankar

Som jag skrev i det tidigare inlägget tänker jag endel på sjukdomar som kan utvecklas i tex. magen. Ja, jag vet att man inte ska tänka, speciellt inte jag.

Just nu sitter jag och läser en blogg om en kvinna som dog i cancer, Malignt Melanom, http://mittlivsabina74.blogspot.com.
Cancer, som tar så många liv. Mormor hade cancer, farfar hade cancer, svärfar har haft cancer(typ).. det är skrämmande.

Jag är rädd för döden. Jag är riktigt rädd och vet inte vad det kan bero på. Mycket kanske beror på pappa, att vi förlorade honom. Att jag inte vet vad det innebär?
Jag är rädd för att få besked om att någon i min närhet har lämnat mig, jag är rädd att telefonen ska ringa och jag ska få reda på att Andreas, Mamma, Soffan eller någon annan nära har råkat ut för en olycka och inte överlevt.
Jag vill inte att den dagen ska komma.

Jag vet att ingen lever i all evighet.
Men jag vill inte bli lämnad kvar ensam. Jag vet inte om jag skulle fixa det.

Jag tror som sagt var att endel beror på pappas bortgång.

Jag vill inte lämna er.


Min önskan är att få barn med dig, älskling. Jag älskar dig så jävla mycket. 3 år har gått så snabbt.
Vi tjaffsar ibland, jag vet att jag inte är bra alltid, att jag blir arg och sur, men jag älskar dig. Som fan.



Allt var bra hos Pär föresten. Bullarna var inte hemma än, men vi fick kakor istället. Det var lika gott och jag tror att han vart glad över presenterna, 4 kaffekoppar från Åhlens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0