Lördag 19/9

Hej!

Gick upp rätt tidigt, Andreas och Micke skulle iväg till Nykyrka skroten och kolla om det finns lite grejer till Asconan.
Jag mår inte skärskilt bra i magen, uppspänd men kan typ inte skita eller så. Vet inte vad det kan vara, men jag får lov att överleva. Så jag har inte sovit så mycket den här morgonen, mest legat och vänt mig i sängen.

Idag borde jag tvätta, men vi får se om jag orkar ha tvätt hängandes i hela lägenheten.
Igår kväll städade vi föresten lägenheten, tvätta fönstrena och bytte gardiner. Lite härlig höstkänsla som får komma in i lägenheten. Nu behöver jag förhoppningsvis inte tvätta fönstrena på ett tag, även om jag borde tagit insidan på fönstrena i vardagsrummet (där är det sådana där gamla fönstrena som har en insida att tvätta med). Men nu är dem åtsminstonde lite renare.
Innan var vi även på Citygross och Karlssons, eftersom jag mötte upp Andreas, Rosita, Alicia, Mona och Sten där efter min skola. Köpte fotoalbum och lite annat smått och gott där. Även sådana där öppningsbara "plastlister" man kan ha sladdar i om man behöver dra sladd i lägenheten och så. Eftersom vi har datorn i vårt sovrum så måste vi dra bredbandssladden från vardagsrummet, där vi har antennuttaget och modemet samt routern. Förut har även sladden legat i lite kläm vid sovrumsdörren, men nu är allt mycket bättre. Jag vart riktigt nöjd.

Sen skedde även en annan kul grej igår... vet ju inte om jag ska berätta det för allmänheten, men Andreas fixade sin körkortsteori igår! Så himla skönt att inte ha den liggandes i haserna! Vi var väl båda lite nervösa att han inte skulle fixa det, men han fick 55 rätt och 52 är godkänt. Första försöket till på köpet, jämnfört med mig som fixade det tredje gången gillt. Han lurade även sin far och syster att han inte fixade det och gud så överraskade de blev när de fick kolla pappret.

Nu borde jag rycka upp mig och göra nåt.

Kram


Sitter här och har tråkigt. Andreas och Micke var hemma en runda förut och tog lite fika och drog nästan lika snart igen... De skulle vara borta en stund, nu känns det som att det gått evigheter. Vad ska jag få hitta på idag? Har tvättat m.m.

Snart blir jag riktigt trött på det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0