Torsdag 8/10

Hej!

Jag är väl medveten om att jag inte skriver mycket alls just nu, jag har ingen ork och lust.

Gör automatiskt andra grejer och tar det lugnt, så skönt att bara sitta. Göra inget.
Jag njuter just nu av att hösten är påväg på riktigt. Rätt mycket löv som ligger på marken här och där, bland annat på vår gäsmatta eftersom rönnen har tappat i stort sett alla sina blad. Jag har räffsat en gång, typ förra veckan eller veckan innan. Ja, mitt minne är inte jätte bra. Har gått och funderat på att gå ut och räffsa mer, men har inte riktigt kommit så långt. Vet inte om det kanske är lite slöhet.
Än så länge är jag inte så depp, inte som förra hösten. Gud, då mådde jag inte bra. Men "rädslan" har funnits där om det skulle bli likadant den här hösten.

Idag är jag ledig, som vanligt. Det blir nog en rätt lugn dag, jag har inte planerat något ordentligt än. Jag är billös, eftersom Andreas fick ta min bil idag. Hans egen är nämligen inne på Preem för att de ska kolla samt ställa in förgasaren, kolla bromsarna samt choken. Vi lämnade den igår kväll och får förhoppningsvis hem den idag.
Det var rätt perfekt att ta det just idag, med tanke på det där med att jag är ledig.
Var även inne och kollade däck och lite på "Bulan" i Mjölby i... hm... Måndags? Jag minns inte. Var tvungen att köpa 2 nya begagnade däck där inne sedan med, det upptäcktes ju att det var en spricka på insidan av VF däcket. 2 för 700 som var som i nyskick enligt dem. De monterades och balanserades, så det vart inga mer extrakostnader just då åtminstonde.

Helgen närmar sig igen, blir nog rätt lugnt, men det kan vara skönt.

Jag borde baka lite, men energin och lusten finns inte riktigt här.

Nu ska jag i alla fall äta lite sen frukost och sen får vi se vad som händer.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0