Söndag 25/10

Jag sov rätt bra inatt med. Inget tänkande och ingen "som stod och kollade". Vaknade och ställde typ om klockan, eftersom man skulle göra det. Datorns klocka ställde visst om sig automatiskt.
Tror ni Pär kommer ihåg att ställa om klockan, som jag påminde honom om igår?

Katterna hade nog pissat lite på mattan igen, så den fick åka raka vägen in i tvättmaskinen. Nu sover de lugnt.

Har ingen ork alls. Har ens inte ätit frukost än. Vill bara sitta här, men det kommer inte Andreas stå ut med en hel dag, det kan jag lova.
Kan bli så att vi tar en tripp in till Skopunkten i Linköping (ja, vi har varit där ett par dagar i rad nu) och kollar efter skor. Våra "vardagsskor" är inte så hela, och jag skulle även vilja har ett par snygga, fodrade stövlar till vintern.

Ännu mer löv ute nu. Tyvärr har jag ingen bild, men ligger på bilar och mark. Rätt mysigt.

Svårt att åka över järnvägen borta vid Idrottsparken. Då tänker jag bara. Tjattar om att jag inte vill åka över där när vi är ute och åker och ska till tex. Pär.

Idag blir Gottis och Annas dotter Jazmine en vecka. Vad tiden går.

Känns som att det blir en slappdag idag, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0