Lördag/Söndag 24-25/10

Inatt sov jag så jäkla underbart gott. Vaknade inte en enda gång, förrän på morgonen när Andreas höll på att böka och plocka här hemma.

Därpå han typ åkte och kollade på rally med Micke, sin kusin. Han var borta rätt länge, och jag slappade och tog det riktigt lugnt. Så skönt och jag kände att jag behövde det. Städade av så gott jag orkade och tvättade de kläder som låg i tvättkorgen.

Runt 4 tiden åkte vi in till Linköping. Hämtade ut biobiljetterna, så det skulle vara klart. De där biomaterna är rätt smarta, bara dra visa-kortet och få ut de biljetter man köpt.
Maten intogs på China/Thai restaurangen, som de även renoverat. Är det jag som är trög och sällan är inne i Linköpings innerstad, men jag var inte medveten om att det var "tillfixat". Rätt fräscht. Maten var helt ok, och det var mysigt.
Därpå tillbaka till Filmstaden. Vi såg ju filmen "Julie & Julia", helt ok film enligt mig. Sedan att Andreas hade lite kommentarer gällande den ena karaktären och kändes rätt uttråkad genom filmen.
När vi kom hem från Linköping åkte vi till Pär, och var kvar där till 12-snåret nu ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0