Fredag 30/10

Idag är Brellas annons med i corren. Känns bra att vi tog det beslutet att börja prenumerera på corren. Måste bara kolla om jag får ledigt den 11'e och att det löser sig för Andreas med, så ska vi ringa och anmäla att vi kommer på begravningen.

Borde sätta igång lite, samt klä på mig eftersom jag fryser smått om fötterna.

Annars är det ju Fredag idag. Får väl se vad som händer i helgen, det är ju alla helgona. Kanske borde köpa hem godis ifall någon häxa eller vampyr kommer och plingar på dörren. Man vet ju aldrig!

Om typ 1½ timme blir det att åka in till Linköping, eftersom jag och Soffan ju ska tillbringa lite tid ihop idag. Det känns riktigt kul och jag längtar.
Saknar henne faktiskt lite, det är inte alla som saknar sina syskon. Känns konstigt att hon inte kommer vara hemma i 4 månader i vår.
Hon skulle visst kolla efter vampyrtänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0