Onsdag 28/10

Godmorgon Godmorgon kära vänner och läsare. (Om någon nu läser den här bloggen, ni får gärna kommentera så att jag vet!).

Står med det vanliga problemet, vad fan ska jag ha på mig? "Jeansleggings" sitter på, bara tröjorna som är så svårt. Jag tänker så att det knakar.

Idag blir det att åka in till US i Linköping på studiebesök och jag tror det kan bli riktigt intressant.
Påvägen in ska jag hämta upp en klasskamrat i Mjölby, som inte riktigt visste vart US låg i Linköping. Inga problem för mig, bara åka lite tidigare hemifrån och åka över typ Sya eller så sen. Så halv 11 ska jag vara i Mjölby, och 11.30 börjar det i Linköping.

Jag borde sätta igång och äta frukost, men orkar inte riktigt... Har åtminstonde bäddat och så, så överkastet ligger på och så.

Går föresten och hoppas att jag ska komma hem innan Andreas idag i fall det är så att paketet från Ginza kommer idag, eller om jag måste ner och hämta det på Konsum. För om han ska med, ja, då kommer han nog avslöja det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0