Fredag 23/10

Inatt har jag inte sovit bra alls. Fy fan.
Tänker för mycket, eller känner nåt.

En sak kan jag säga, den här dagen blir inte lätt. Tur att det är självstudie, och att vi ska sitta i Mjölbys bibliotek, jag, Martina och Ken.

Jag har lite svaga tankar på att åka och simma innan, för att tänka på nåt annat, men dem öppnade visst inte förrän 9.30, och vi ska ses vid 10.00, så det var ingen idé.

Annars skulle väl Andreas ev. klippa sig idag, och sen runt 4-tiden skulle vi ut till Gottis och Annna, William och Alexander samt lilla Jazmine.

Imorgon ska Andreas på rally med lite folk, men jag blir nog hemma. Jag känner mig inte på topp för sånt just nu. Det har hänt för mycket den här veckan.
Imorgon kväll ska vi även in och gå på bio samt äta i Linköping. Vi har inte bestämt film eller restaurang, men det var ett tag sen vi bestämde att vi skulle på bio och så. Det händer sällan nämligen nuförtiden. Som Andreas sa igår får vi inte glömma biogodiset heller.



Vi har även diskuterat lite barnnamn senaste dagarna, även om jag inte är med barn just nu (vad vi vet.... Fan, nu råkade jag ju nämna det, men om det är någon i familj och vänskapskrets som läser det här, berätta inte vidare utan håll det som en hemlighet).
Andreas vill ju egentligen ge sin dotter namnet Jasmine, men nu, ja nu är det ju upptaget och det känns dumt att ta samma namn som Gottis och Anna valde.
Jag gillar namnet Nikita, som i Elton Johns låt. (Länkar över till låten http://www.youtube.com/watch?v=l9wBEA_PYnE). Men det har ju även Andreas åsikter om.



Det ligger löv på hela gräsmattan utanför vårt hus. Rätt härligt.



Vi saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0