Sorg och Saknad (Onsdag 21/10)

Önskar att jag bara kunde gå och lägga mig, vakna och att allt är som vanligt då.

Igår hände något som ingen vill veta av... en ängel försvann... en ängel från Skänninge. Som vi aldrig kommer glömma. Vi glömmer dig aldrig.
Vi sörjer. Är dimman något som existerar just nu för att det hände?

http://www.wighsnews.se/nyheter.php?nyhet=Mjolby-Olycka-pa-jarnvagen&notisid=53785  (artikel om olyckan).

Det kom som en chock, men hur länge har det legat och gnagt hos dig? Vad hände?

Det kommer bli svårt att fixa det här utan dig vid våra sidor och det kommer bli jävligt svårt att somna ikväll.

Det ligger och bränner hela tiden.

Tårarna ligger och väntar, och jag vet inte hur mycket jag gråtit.

Ett liv kom till världen i Söndags, ett annat togs igår.

http://www.youtube.com/watch?v=DboyS-OiDK4&feature=related  (en bra låt, som nog passar in just nu).


Andreas brukar inte åka hem från jobbet utan anledning, han bad om ledigt när jag pratade med honom på telefonen. Han åkte från Vadstena till Skänninge över småvägar på 6-8 minuter.

Vi tänker på hennes dotter och familj.

Festerna... du som hade lätt till skratt och sång.

Du får gärna komma och hälsa på. Vi bor på Trojan. Du vet nog vart, förhoppningsvis.

Lars Winnerbäck ska få gå på högvarv.

Varför fan skulle det här hända?? Blir tungt att bara åka över järnvägen, tur att jag inte vet vart det skedde, inte just nu i alla fall.


Jag lovar, vi kommer ses igen. Och känn dig som sagt var inte ensam och bortglömd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0