Måndag 19/10

Hej!

Jag valde att vara hemma idag, känns inte bra att gå iväg som jag känner mig nu. Har snorat ner täcke, pratat lite med mamma, borde ringa och sjukanmäla mig samt ringa ungdomshälsan (heter det så? vi går inte in på detaljer). Nu är sjukanmäland gjord, bara ungdomshälsan kvar. Har även mailat lärarna, precis som vanligt när jag är sjuk.

Hade svårt att somna igår, gick upp ett tag efter en lång stunds försökande (lång stund enligt mig iaf.). Somnade väl någon gång tillslut, och sen sov jag väl..OK.
Saknar Andreas, men han måste ju jobba och stå i. Sitter även och småfryser just nu och snörvlar emellan. Så kan de vara.
Lockar starkt att krypa ner i sängen igen, dra på en film på datorn och ligga och halvglo. Snark.

Ungdomshälsan ringer upp vid... ca 10 i 11.

Magen pratar på, kanske är den hungrig? Gud som den pratar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0