Torsdag 15/10

Nu har jag legat och dragit mig ett tag, gud så skönt det är att ligga i sängen och bara SLAPPA.
Och jag är ju ledig idag, så det blir nog lugnt. Hade först tänkt simma idag, men känner inte att det är så passande när jag har lite ont i halsen. Vill ju inte göra det värre, men det kan det bli om man åker och badar då.

Kan erkänna att igår slog jag inte första julklappen, det eftersom jag inte vill riskera att katterna skulle kunna håra ner hela klappen. Vill ju inte förstöra svärmors julklapp.

Borde sätta lite fart här och sen ska jag ner och handla hade jag tänkt mig. Måste även ringa banken. Ska även komma ihåg att handla nåt till Peter (Svåger) som ligger sjuk i typ influensan. Vad gör man inte för sin svåger? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0