Tisdag 13/10

Idag blir det nog en slappdag, precis som igår. Tog beslutet att vara hemma idag med, även om jag mår lite bättre och nog hade klarat av att gå. Jag missar nog iofs inte så mycket, vi er film på Utvecklingsstörning-Funktionshinder, och förhoppningsvis kan det lösa sig på nåt sätt om det är nåt stort jag missar.
Först hade jag tänkt baka lite idag, men känner inte att jag har någon lust. Blir nog som igår, ta det lugnt, plocka lite här hemma och så.

Hösten är verkligen här och jag njuter i stort sett. Tänder ljus på kvällen och så. Njuter!! Igår åt vi till på köpet Kalops med Sparrispotatis, vilket är höstmat enligt mig. Sparrispotatis är i stort sett som vanlig potatis. Den kanske är lite ljusare och dess form påminner lite om en sparris, alltså "längre". 

Kanske borde sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0