Tisdag 24/11

Hur lätt kan det vara..? Jag vet inte om det är så lätt just nu.

Mamma var på mammografi för ett tag sen, de upptäckte någon liten förändring. Igår var hon på sjukhuset på mammografi igen, för att de skulle kunna kolla mer. På Tisdag i nästa vecka ska hon göra en biopsi för att de ska kolla mer på det. Knölen var på ca 8 mm. Vi får se vad det är, men man blir ju lite rädd och nervös.
Som Soffan sa, om det är något åker hon inte till Australien. Jag förstår henne. Ingen av oss vill ju att det ska vara något sånt. Hur mår mamma innerst inne? Kommer hon få svaret direkt sen?
Vi får se.
Mamma, jag älskar dig och finns här.

Annars har jag jobbat idag, 7-12. Därpå gick jag hem och stekte lite pannkakor. Tog det lite lugnt därpå och sen ut och fixade på baksidan. Allt är nu intaget, annars skulle det nog aldrig bli gjort. Andreas säger alltid att det kan vi väl ta i helgen, men det blir aldrig gjort. Det slutar oftast med att jag gör det tillslut, för att det inte händer annars. Det vart i alla fall bra, och jag hängde upp min "julkrans" som jag gjorde på mammas jobb igår.

Igår åkte nämligen jag och Sandra in till Linköping, då jag hade planer på att fixa lite julklappar. Några vart fixade, och sen åkte vi vidare till mammas jobb. Där var vi ett tag, och jag gjorde som sagt en fin krans.

Imorgon jobbar jag , precis som idag, 7-12. Rätt lagom. Torsdag jobbar jag kväll och sen Fredag 7-12. På Torsdag kommer även min lärare ut för att kolla hur det går osv. 

På Lördag ska Andreas och hans yngsta syster Louise in till Linköping för att kolla på julklappar, så kul för dem. Vi får se om jag åker till farmor under tiden, jag vet inte. Om jag ska vara ärlig är jag lite sugen på att åka ner till mamma och Soffan under tiden, men jag vet ju inte om de ska göra annat i helgen.
Vi får se.

Ska dra ett varv med eltaxen nu samt vattenkannan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0